Lázár Mihály

Sziasztok!

Misi edző vagyok/ Lázár Mihály /
A Fitness Company iskolában végeztem tanulmányaimat. Közel 3 éve tartok alakformáló, zsírégető órákat,mélyizom tornát. Pár hónapon belül végzett kismamatornász leszek. Pesti és budai kisebb termekben, illetve egy neves fogyókúra központban segítettem a kedves vendégek fejlődését az elmúlt pár évben. Vendégeim között megtalálható a tini és a senior korosztály egyaránt.

Csak nekem gyártott egyedi zeneanyaggal dolgozok, így óráimon egyedi, változatos zenékkel tudom minden korosztály igényét kielégíteni. Nem szolgálhatok versenymúlttal, azonban 98 kilóból váltam sportemberré. Tudom és átérzem éppen ezért vendégeim kilengéseit, küzdelmeit. Segíteni szeretnék és tudok minden hozzám forduló embernek, hogy átélhesse a tartós fogyás élményét, mint én.

Célom hogy a női test ne csak fogyjon, hanem nőies formát kapjon. Az elmúlt években nagyon sok sikert értem el vendégeimmel óráimon testformálás terén minden korosztállyal. Óráim bírható erősségűek, és nem koreografáltak. Nem a trendeket követem hanem a hatékony nőiest testformálásra törekszek. Folyamatosan jelzem éppen melyik izomra melegítünk, edzünk vagy nyújtunk.

Hozok saját eszközöket is, pl ugrókötél, hullahopp karika és gumiszalag az órákra így még élménydúsabbá válik. Legalábbis én élvezni szoktam az órákat. Ügyelek az edzések alatti precíz, szép és biztonságos testtartásra, a bemelegítésre, illetve a levezető relax testnyújtásra egyaránt. Várlak benneteket óráimon.

Zsírégető:

Egyedi óra amit közel másfél év alatt alakítottam ki vendégeim és saját tapasztalásaim által.
Ez egy hatékony óra, amely a talaj és step pados / nem koreografált! / gyakorlatok ötvözésére épül. A szívet, tüdőt terhelem, így indítom el a zsírégető fázist sejt szinten.
Íme egy óra a pörgést kedvelőknek, most már nem futhat el előlünk a táskatolvaj.
Várom erre az órámra a terminátorokat, fogyni vágyókat, illetve a gyakran kis megterheléstől is légszomjjal küzdő kedves vendégeket!

Alakformáló

Dinamikus bemelegítéssel indítunk, az óra fő részébe szinte mindig bekerül a váll, hát, fenék és belső comb, illetve a has edzése. Mindemellett előszeretettel mozgatok át olyan izmokat is melyeket vagy nem is használunk, vagy nem gondolunk rá hogy törődni kellene velük. Óráimat sose tervezem előre, mivel mindig az aktuális vendégkör aznapi fizikai állapotához, kedélyállapotához mérten végezzük az edzést. Gondolom felmerült a kérdés milyen elfelejtett izmokról beszéltem az előbb. Nos már ezért van értelme eljönni egy órára hogy kiderüljön. Az órák végén egy alapos relax testlenyújtással zárjuk az edzést.

Mélyizom torna:

Lassú zenére, lassú mozdulatokkal edzünk. Végig megyünk az óra alatt a teljes testen, miközben a hát és fenék edzésére minden alkalommal kiemelten figyelünk. Senior és halk zene kedvelőinek kifejezetten ajánlom ezt az óratípust.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close