Lidvin Melinda (Melcsi)

Lidvin Melinda

1982-ben születtem Nagykanizsán. Édesanyám szerint már kétévesen is folyton táncoltam, pörögtem a kis kék „pörögős” szoknyámban. Ez a pörgés, a zene és tánc szeretete kísérte végig gyermekkoromat. 19 évesen költöztem fel Budapestre. 2012-ben kezdtem el a kocogást, majd ezzel párhuzamosan a jógát. Bár újabb és újabb célokat tűztem ki magamnak egy-egy utcai futóversenyen való induláskor, valami mégis hiányzott. Ezért kipróbáltam magam valami újban! Részt vettem egyik kolléganőm zumba óráján, mely megadta nekem azt a pluszt, ami hiányzott az addigi sportolással töltött időben! Közben rátaláltam a Zona edzésére, mely ugyanazt a tüzet és pörgést nyújtotta nekem, mint a zumba vagy gyerekkoromban a tánc. Ekkor döntöttem amellett, hogy ezt az érzést, a sport, a mozgás szeretetét tovább kell adnom! Óráim dinamikusak, szinte egy percre sem állunk meg. A jókedv garantált, így könnyebben lendülünk át a nehéz hétköznapokon!

Mottóm: Pörgesd fel magad és győzd le önmagad!

Végzettségeim:

Csoportos Fitness Instruktor – IWI

Preventív Gerinctréner – Almásy Csilla Mozgásakadémia

FitFight tréner – IWI –Csörgő Adrienn

Pre- és Rehabilitációs tréner (csípő és lumbális gerinc szakasz, vállöv és háti gerinc szakasz) – állapotfelmérés, funkcionális tesztek elvégzése után egyéni mozgásterápia

Manuálisan kezelések: Fascialazítás és fasciakezelés, Kinesio tape és köpöly

Mire számíthatsz az óráimon?

Zsírégető óra:

Alapja az intervall edzés. Ez az edzésforma a váltakozó intenzitású kardió mozgásformára épül, mely az egyik leghatékonyabb zsírégető edzés. Serkenti az anyagcserét, a mozgás után akár 36 órán keresztül is kifejti jótékony, zsírégető hatását. A kardió mozgásforma mellett funkcionális gyakorlatokkal, dinamikus és statikus elemekkel erősítünk az órán. Gerinctrénerként ezen az órán is nagy hangsúlyt fektetek a törzsizmok (CORE) erősítésére.

Alakformáló:

Egyszerű, jól követhető óra. Nincsenek bonyolult lépesek, lépéssorok, koreográfiák. A test formálása erő- és állóképességi gyakorlatokkal, magasabb ismétlésszámmal történik, melyek szálkásítják az izomzatot. Szerepet kapnak gumiszalaggal, kisebb súlyokkal végzett munkák a váll-, mell- és hátizom formálására, de itt sem maradhat ki a has-, comb- és farizmok fejlesztése.
Ajánlom mindazoknak, akik nem szeretik a koreográfiát, illetve nem bírják a kemény állóképességi munkát, de

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close