Márton Melinda

Ismerd a SAJÁT testedet, a határaidat, találd meg azt a mozgásformát, ami Neked a legjobb és garantáltan az életed részévé fog válni!

Kis korom óta a sport mindig is az életem szerves része volt. Először karate, utána kosárlabda, majd középiskolás koromban triatlonoztam. Alapvetően sohasem a versenyszellem hajtott, inkább a mozgás iránti szeretet és inkább a csapatsportokat szerettem.

Sajnos az egyetem és munka mellett a sportolásra nem igazán jutott már időm, de legfőképp energiám. Miután lediplomáztam és elhelyezkedtem a szakmámban, tervezhetőbb napi nyolc órás munkaidővel, azonnal elkezdtem aerobik órákra járni, ahol – köszönhetően a jó társaságnak – az a bizonyos „csapat” és jó hangulat is megvolt. Kipróbáltam mindenfélét, de eleinte inkább az izzasztóbb órákat látogattam. Aztán egy – akkor szerencsétlen, ma már szerencsés – balesetnek köszönhetően változtatnom kellett.

2014-ben megsérült a térdem és ennek hatására jó ideig teljesen elfelejthettem az intenzív órákat. Elkezdtem más órákra járni, kipróbáltam a dinamikus jógát és ekkor kezdtem el a gerinctréninget is. Egyre jobban éreztem magam mind fizikálisan, mind lelkileg. Sokkal jobban odafigyeltem magamra, a mozgások kivitelezésére, az izommunkára. Tudtam azt, hogy mit szabad és mit nem szabad csinálnom a sérüléseimmel (igen, van még pár, de nem részletezném…). A rehabilitációm alatt szembesültem azzal, hogy az én problémám egyáltalán nem speciális… mondhatni népbetegség… Szinte minden második ember térd, váll, vagy gerinc problémával küzd nap, mint nap. Ekkor döntöttem úgy, hogy a tapasztalati úton és autodidakta módón megszerzett ismereteimet tovább fejlesztem a célból, hogy minél több hasonló sorsú embernek segíthessek. Így lettem sportoktató.

Az óráimon az alap gimnasztika, pilates, jóga és gyógytorna elemeit ötvözöm. Használunk eszközöket is, de alapvetően saját testsúllyal dolgozunk. Fókuszban a törzs (hasizom, hátizom), váll-vállöv izmai vannak (felszínes és mélyizmok egyaránt), azonban az összetett gyakorlatoknak köszönhetően az óra végére szinte minden izmot átmozgatunk, megdolgoztatunk. A gyakorlatok egyszerűek, könnyen követhetőek. Az óra végét a megszokottnál kicsit hosszabb nyújtással zárjuk. Akár prevenció, akár rehabilitáció céljából, vagy csupán kiegészítő edzésként, kortól, nemtől függetlenül bárkinek szívből ajánlom. Várlak szeretettel!

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close